1. Być jak John Malkovich - 8+/10
2. Adaptacja - 7/10
3. Polowanie na mysz - 6/10
W planach: Gdzie mieszkają dzikie stwory.
"+" znaczy, że Ulubiony.
1. Być jak John Malkovich 8/10
2. I'm here 8/10
3. Adaptacja 7/10
4. Gdzie mieszkają dzikie stwory 7/10
5. Polowanie na mysz 5/10
1. Gdzie mieszkają dzikie stwory - 9+/10
2 Być jak John Malkovich - 9+/10
3. Adaptacja - 9+/10
4. Polowanie na mysz - 6/10
Fabularne:
1. Adaptacja - 7/10
2. Być jak John Malkovich - 7/10
3. Polowanie na mysz - 6/10
Dokumenty:
1. Fully Flared - 8/10
2. Yeah Right! - 8/10
Nie wiem, kto taką famę puścił, ale "Polowanie na mysz" to nie jest jego film. To film Verbinskiego. Błąd w danych na FilmWebie.
No właśnie czytam userów i nie dowierzam (tym bardziej, że akurat całkiem niegłupi ci userzy). Co oni z tym "Polowaniem na mysz"??
Jest krótkometrażówka 'Mouse" ale to tyle. WTF Dude, Wolf i Reza? WTF?
Co Reza? CO REZA? Kolego, przecież ja wiem...
Czekaj, co?
Ok, trzynaście lat temu tego nie wiedziałem. Dziwne.
Teraz widzę, że Jonze w końcu coś zrealizował od 2013 roku. Dałem mu Złotego Garreta za reżyserię siedem lat temu i poczuł, że więcej nie musi kręcić?
Chyba 10. Z prostą matematyką też masz problem kekekeke :)
A tak serio, mam wrażenie, że autor tematu napisał błędny tytuł, a wy wszyscy powtórzyliście za nim. No nic, co się uśmiałem to się uśmiałem :)
Spojrzałem na datę w pseudonimie założyciela tematu (2007) i myślałem, że już wtedy widziałem tyle filmów Jonze'a...
Chcesz się pośmiać? To zobacz to zapomniane dzieło reżysera...
https://youtu.be/uikArUFfdVQ
... no i? Nawet gdyby były wypier*olone w kosmos, to wciąż filmy dokumentalne, w tym wypadku o tematyce sportowej.
Pełnometrażowe:
1. Gdzie mieszkają dzikie stwory - 8/10
2. Adaptacja - 7/10
3. Być jak John Malkovich - 7/10
4. Fully Flared - 7/10
5. Yeah Right - 7/10
Krótkometrażowe:
1. Tell Them Anything You Want: A Portrait of Maurice Sendak - 9/10
2. How They Get There - 8/10
3. I'm Here - 8/10
4. We Were Onca a Fairytale - 6/10
5. What's Up, Fatlip? - 5/10
6. Hot Chocolate - 4/10
7. Amarillo by Morning - 4/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Być jak John Malkovich (1999) 7,52 54
2 Gdzie mieszkają dzikie stwory (2009) 7,10 31
3 Adaptacja (2002) 6,92 49
Krótkometrażowe:
I'm Here (2010) 7,83 6