Obejrzałam Ostatnie uwiedzenie i Jade. Filmy zapadają w pamięć mimo że nie są to typowe hity które zwykle oglądamy w kinie. A ona robi wrażenie, ma w sobie to coś. Na pewno wrócę do tych filmów jak będzie okazja i chętnie obejrzę ją w podobnych rolach. Może polecicie coś w podobnym klimacie?