Najlepsze filmy Antonisza według was ?
Ponieważ jest ich dość dużo, proponuję aby każdy podał 3 propozycje, od najlepszego do najgorszego.
Zacznę pierwszy:
1.Jak działa jamniczek - 9/10
2...Te wspaniałe bąbelki w tych pulsujących limfocytach - 9/10
3.Fobia - 6/10
1. Fobia 7/10
2. Film o sztuce... (biurowej) 6/10
3. ...te wspaniałe bąbelki w tych pulsujących limfocytach 4/10
4. Jak działa jamniczek 3/10
widziałem dotąd 13 jego filmów i wszystkie mi się bardzo podobają...a najlepsze?
...jamniczek...
ostry film zaangażowany
dziadowski blues...
fobia
te wspaniałe bąbelki...
PKNC nr 1,6,8
w szponach seksu
film grozy
Czy ktoś posiada jego mniej znane filmy? Wybitnie ciężko je zdobyć. Kilka jest na youtube, kilka zostało umieszczonych na "Antologii Polskiej Animacji" wydanej przez PWA, TVP Kultura zdarza się czasem puścić jakieś pojedyncze, i chyba na tym niestety się kończy...
miały być trzy,ale olewam.
1.Ostry film zaangażowany. Non camera
2.Dziadowski blues non camera,czyli nogami do przodu
3.Jak działa jamniczek ?
4....te wspaniałe bąbelki w tych pulsujących limfocytach
5.Polska Kronika Non-Camerowa nr 1
6.Jak to się dzieje,pyta Angnisia,że na ekranie widzimy misia
7.Co widzimy po zamknięciu oczu i zatkaniu sobie uszu ? film non camera
8.Fobia
9.Polska Kronika Non-Camerowa nr 6,wydanie B
10.W szponach seksu
11.Słońce,film bez kamery
12.Film o sztuce...(biurowej)
13.bo pewnie o czymś zapomniałem
14.Pan Tadeusz. Księga I. Gospodarstwo
15.Kilka praktycznych sposobów na przedłużenie sobie życia
w poszukiwaniach: Film grozy...,Katastrofa,Jak nauka wyszła z lasu,tysiąc i jeden drozbiazgów,Bajeczka międzyplanetarna,ludzie więdną jak liście,dokument animowany non camera czyli reżyser Krzysztof Gradowski o sobie,Oberhausen, Duisburg Dortmund Dusseldorf Hannover Hamburg czyli non-camerowy reportaż z podróży po Republice Federalnej Niemiec,światło w tunelu,Czyżby wolny rynek w organizmie biologicznym?,reszta polskich kronik i wszystko czego jeszcze nie widziałem..........
1. Jak działa jamniczek - 7/10
2. Ostry film zaangażowany. Non Camera - 6/10
3. Co widzimy po zamknięciu oczu i zatkaniu sobie uszu. Film non camera - 5/10
4. Polska Kronika Non-Camerowa nr 1 - 5/10
5. Słońce - film bez kamery - 4/10
Niektóre widzialem już dawno, wiec dobrze nie pamietam, ale:
1. Fobia
2. Ostry film zaangażowany/Jamniczek
3. Kroniki (
Choć wydaje mi się ze w przypadku Antoniszczaka TOP jest trochę bezcelowy, bo jego filmy, mimo całego zajebizmu (z kilkoma wyjątkami) są bardzo podobne i bardzo równe.
Pzdr.
1. Jak działa jamniczek ^^
2. Fobia
3. Te wspaniałe bąbelki w tych pulsujących limfocytach
4. W szponach seksu, Ostry film zaangażowany, Film o sztuce biurowej, Kroniki non-camerowe
5. Film grozy, Co widzimy po zamknięciu oczu
Geniusz!
1. Jak działa jamniczek 8/10
2. Kilka praktycznych sposobów na przedłużenie sobie życia 8/10
3. Film o sztuce...(biurowej) 8-/10
4. Ostry film zaangażowany. Non Camera 7/10
5. Fobia 7/10
6. W szponach sexu 6+/10
Na razie to wszystko, co widziałem
"obejrzałeś: 14 tytułów | średnia ocena: 8,3 "
ale jak tylko trzy to:
1. Jak działa jamniczek
2. Fobia
3. Ostry film zaangażowany. Non Camera
Ale i tak warto obejrzeć wszystkie filmy Mistrza.