aż dziwię się że nikt jeszcze niczego tu nie napisał. uwielbiam filmy Johnnego To. kręci dobre, na wysokim poziomie i mające "to coś" filmy gangsterskie i filmy akcji. oczywiście zrobił również mnóstwo komedii romantycznych, ale to jedynie dla kasy, żeby mieć na swoje pozostałe projekty, których ma mnóstwo. kręci kilka filmów w roku. jest uznawany na całym swiecie. "election" wyświetlany był na kilku festiwalach. Polecam, polecam, polecam.... szczególnie "z ostatniej chwili", "fulltime killer", "election" i "election 2", "PTU", "Exiled" (!!!) i oczywiście "czeas ucieka".
No to ja też napiszę... popieram przedmówcę w całej rozciągłości. To jeden z moic ulubionych reżyserów. PTU i Czas ucieka (Running Out of Time) to filmy genialne.
Zachwyciłem sie Exiled, zawiodłem na Hu die fei (AKA Linger) i Tie saam gok (AKA Triangle) - trudno uwierzyć, że ten sam człowiek stał za kamerą w Wygnanych i w Triangle.
Ale ponieważ Mad Detective zły nie był, postanowiłem dalej szukać filmów tego reżysera. Jestem w trakcie zdobywania Election 1 i 2.
Dzięki za informacje, co jest warte obejrzenia.