Właśnie dla tego typu filmów powinna zostać zmieniona skala ocen od 0 do 10. 0 powinno mieć tytuł "Mój Boże......".
Zgadzam się z Twoją opinią. Zmarnowałem 105 minut swojego życia. Dałem 1-kę za rolę którą zagrał królik...
Polska wyliniała już nie tak różowa pantera
2 bo się starali i jednak widziałem gorsze filmy ;)
proszę bardzo
http://www.filmweb.pl/film/Vampire+Boys-2011-607576
http://www.filmweb.pl/film/Sharktopus-2010-587668
http://www.filmweb.pl/film/City+of+Rott-2006-300714
http://www.filmweb.pl/film/Death+Ride-2006-282275
http://www.filmweb.pl/film/Evil%27s+City-2005-232234
http://www.filmweb.pl/film/Transamerican+Killer-2005-204332
http://www.filmweb.pl/film/Ta%C5%9Bmy+gangu-2001-136309
http://www.filmweb.pl/film/%C5%9Awi%C4%99ta-2001-40089
http://www.filmweb.pl/film/Tenshi+no+tamago-1985-34450 lubie anime, szanuje Oshi za GitS ale tego po prostu nie załapałem
http://www.filmweb.pl/film/Pok%C3%B3j+syna-2001-34186
http://www.filmweb.pl/film/Kandahar-2001-32303
http://www.filmweb.pl/film/Lu%C5%BAny+go%C5%9B%C4%87-2001-31900 po przekroczeniu pewnych granic daje 1 z automatu, pewne rzeczy nie powinny być dostepne publicznie
http://www.filmweb.pl/film/G%C5%82owa+do+wycierania-1977-1088 Lynch (próbuje czasem zrozumieć tych znanych jak Lynch czy von Trier)
http://www.filmweb.pl/film/Wampiry-1998-795
jeszcze by się parę 1 znalazło, chociaż teraz pewno bym lekko podniósł oceną za coś (poruszany temat, aktorstwo itp) w niektórych przypadkach albo kiedyś 1 dostały filmy z "Filmweb poleca" które zupełnie nie trafiły w mój gust.
City of Rott odcisnęło piętno na moich szarych komórkach. Nie jestem w stanie tego zapomnieć. W ostatnim kręgu piekła jako najgorszą karę będą mi to pokazywać non-stop.
W sumie to muszę zobaczyć żeby ocenić,ale dzięki za fatygę i podanie tytułów,zaciekawiły mnie 2 fimy "Głowa do wycierania" oraz "Kandahar" nie oceniam bo jeszcze nie widziałem ale coś mi się nie wydaje aby były one gorsze od tego dna "Komisarz Blond i Oko Sprawiedliwości",ale mimo wszystko dzięki :)
Z wielu filmów które podałeś to przynajmniej można się pośmiać że są takie beznadziejne. A Blond to nieśmieszna komedia która wsysa wszelką radość i nadzieję. Jest nawet gorszy niż Freddy got Fingered (który jest okropny) bo ten przynajmniej ma jakąś wyraźną strukturę a Blond to tylko snucie się bez celu po taśmie filmowej.
Może 2 dostał po nie musiałem się męczyć z czytaniem napisów, może nie znużył/odrzucił jak w/w ;) Wiem natomiast, że oceny 1-2 to różny rodzaj gówna, którego kijem nie należy tykać, jedno tylko trochę mniej śmierdzi od drugiego.
Prawda, ale z gówna które dostało 2 ptaszki mogą jeszcze wydziobać kawałki kukurydzy i się nimi pożywić. Gówno z 1 to radioaktywny odpad. Blond to pierwszy Polski film który oceniłem na 1 a widziałem sporo kiepskich produkcji.
Taki Sharktopus to ma być z założenia czysty pastisz i to z tego co pamiętam całkiem zabawny :) więc raczej nie jest gorszy tego komisarza blonda który miał być zapewne komedią kryminalną podobną do kilku amerykańskich produkcji
wiesz co, nie pamiętam, wręcz nie chce sobie przypomnieć, blond to też jest pastisz