Witam poszukuje filmu w którym Val Kilmer grał jedną z ról. Jedyne co pamietam z tego filmu to scena gdy Val podjeżdża pod dom, na balkonie jak zwykle czeka na niego żona, jednak daje mu dyskretny znak ręka że coś jest nie tak ( w domu czekali gliniarze) niestety nic wiecej z tego filmu nie pamietam.
Pan Kilmer jest tak pociągającym mężczyzną na ekranie, że sztuką jest oglądanie filmu i
skupienie się na jego treści. Uważam, że swój talent ukazał na pewno w filmach Heat i The
Doors, w nich szczególnie zapadł mi w pamięć.
czy ktoś wie, co to za film w którym właśnie to robi? pytanie kretyńskie, ale kojarzę właśnie taką
scenę. ranny lub chory. opiekowała się nim kobieta. ot taki romans, którego pooszukuję. pomoc
poszukiwana
Charyzma, wygląd, świetnie gra, genialny w "Kiss Kiss Bang Bang". Za niska ocena. "Pdeał i
nowojorczyk" powaliło mnie na kolana.
Naprawdę miał niespotykaną charyzmę na ekranie, uważam, że obok on i eric roberts to
dwaj najwięksi aktorzy, którzy nie trafili na odpowiedni film w odpowiednim momencie
Wczoraj na swoim profilu na Facebooku, Kilmer wrzucil informacje na temat pracy w filmie
Malicka. Dodal tez zdjecie, na ktorym wyglada najkorzystniej od 2005 roku, scial wlosy,
wydaje sie, ze zrzucil tez troche kg. Wiadome, iz rola u Malicka nie gwarantuje niczego,
biorac pod uwage sklonnosci rezysera do ciecia...
Jedziemy z TOP 5 - 5 najlepszych filmów z udziałem Vala Kilmera, Waszym zdaniem.
Mój TOP 5 to:
1. Tombstone.
2. Heat.
3. The Doors.
4. Felon.
5. The Salton Sea.
Nie sądziłem , że ten aktor ma taką tendencję do tycia. Utrzymywanie się w formie pewnie wiele go kosztowało (bo teraz to lepiej nie pisać)
Nie uważacie, że Val ma niewyobrażalnie kiepskie przeczucie co do hitów i wielkich ról? Odrzucił tyle ich, że jestem w szoku. Mógł grać w wielkich, ogromnych produkcjach a mimo to dokonywał trefnych decyzji. Czy to czasem nie jest pech u niego?
oto moje najlepsze i najgorsze lub najsłabsze filmy prosze wpisywac swoje
TOP 10 (NAJLEPSZE)
01. Gorączka
02. Doors, The
03. Top Gun
04. Tombstone
05. Skazaniec
06. Kiss Kiss Bang Bang
07. Jezioro Salton
08. Duch i Mrok
09. Willow
10. Święty
TOP 10 (NAJGORSZE / NAJSŁABSZE FILMY)
01. Ulice we...
ale tłusta świnia <LOL>
Zapasł się jak wieprz, jak tucznik hehe
Szkoda mi takich ludzi ale i tak zawsze sie z kumplami nabijamy z grubasów, hehe.
Nie ma nic gorszego niż być zapuszczonym tłustym świniakiem który nie potrafis ie schylić zeby sobie zawiazać buty a podciera się szczotka do kibla bo ręka i papier są...
http://www.google.pl/imgres?
q=val+kilmer+young&hl=pl&sa=X&gbv=2&biw=1280&bih=933&tbs=itp:face&tbm=isch&t
bnid=-
USl4vQzQFzpyM:&imgrefurl=http://ifyouforgetme.wordpress.com/2010/05/page/2/&doci d
=eNzzNEYvw6kPbM&imgurl=http://ifyouforgetme.files.wordpress.com/2010/05/kilmer-
hot2.jpg&w=300&h=374&ei=QY7OTsS0J9LY4QSL...
Fragmenty którego filmu są wplecione w teledysk ATB Marrakch ? jestem bardzo ciekawy ? chyba w teledysku migną mi Chrirstian Slater...
zaczelo sie od Batmana pozniej Wyspa doktora Moreau, Duch i Mrok, Świety, Czerwona Plantea a gwozdziem do trumny byl Aleksander przy tylu calkiem drogich produkcjach w krotkim okresie czasu ktore nie zarobily a wrecz przyniosly duze straty niema sie co dziwic ze kariera poleciala w odwotnym kierunku niz jego mozliwosci...
więcejNie rozumiem..
Wszyscy wiedzą, że teraz Val Kilmer nie wygląda najlepiej, ale za młodu był ubóstwiany przez co drugą kobietę. Jeden z najprzystojnieszych aktorów swego czasu!
Dlaczego jedni aktorzy mają świetne zdjęcia profilowe z najlepszych lat a Val Kilmer ma mieć zdjęcie na którym wszyscy widzą w jakim stanie...
Szkoda trochę tego aktora,że jemu się już nie chcę (albo jego już nie chcą?) bo darzyłem go
sympatią,a teraz ? albo powinien zwolnić swojego agenta,albo sam przestać grać,bo w
ostatnim czasie po za Skazańcem,i Podróżnikiem nie widziałem nic godnego z nim uwagi,i
coraz częściej widać że nie chcą go nawet angażować...
http://film.wp.pl/idGallery,7034,idPhoto,241769,galeria.html
gdzie sie podział iceman z top guna?? :(
Nie wiem czy i wam nasuwają się pewne podobieństwa między tymi "aktorami" w szczególności w ostatnim czasie:
1. Obaj zaczynali od w miarę dobrych filmów( chociaż wszystkie filmy Seagala są o tym samym), ale Kilmer byl Batmanem
2. obaj od jakiegos czasu graja w strasznych syfach (wszystkie filmy Seagala od czasów...