Wszystkiego najlepszego !
Tego Kevina oglądam z zachwytem , w odróżnieniu od tego z Nowego Jorku ...
1 "TAŃCZĄCY Z WILKAMI" tegoż,
2 "Robin Hood - Książę Złodziei" Kevina Reynoldsa,
3 "TRZYNAŚCIE DNI" Rogera Donaldsona,
4 "Nietykalni" Briana De Palmy,
5 "JFK" Olivera Stone'a,
6 "Bez wyjścia" Rogera Donaldsona
7 "WYATT EARP" Lawrence'a Kasdana
8 "Bodyguard" Micka Jacksona
9 "POLE MARZEŃ" Phila Aldena...
Czy tylko moim zdaniem to była najlepsza rola Kevina Costnera? Mam również drugie pytanie podobno w filmie 3000 mil do Graceland jest nawiązanie do tej postaci gdy bohater grany przez Costnera porywa syna Kurta Russela następnie nawiązują nić porozumienia ,a potem Costner zostaje zastrzelony,miało to miejsce?
Kevin Costner to według mnie jeden z najlepszych i moich ulubionych aktorów poprostu świetny nawet z nieciekawego filmu zrobi piękny film:)
Widziałem już :
Wodny świat
Bodyguard
Robin Hood
Odwet
Tańczący z wilkami
Jest jeszcze coś wartego uwagi ?
Długo się zastanawiałem, jaką dać Kevinowi ocenę. Chłopak załapał kilka prestiżowych nagród, jak i również kilka Złotych Malin... Czy te Malinki dostał słusznie? Muszę przyznać, że rzeczywiście w "Robin Hood" (jeśli dobrze pamiętam) nie był zbyt przekonywujący i długo czekałem, aż coś pokaże ze swojej strony - niewiele...
więcejZ przyjemnością oglądam z nim filmy:) Jak byłam naście lat to nawet się w nim
podkochiwałam...i chyba do dziś tak mam:) Nie wiem co on w sobie takiego ma:) A ulubiony
film: hmm Bodyguard, Robin Hood - książę złodziei, Mr. Brooks, List w butelce, Znamię :)
We wczesnych latach 90. powinien był zostać obsadzony w roli James'a Bond'a. Pasowałoby to do niego...
Stanowczo NIE!!! Ja gościa nie lubię! Po prostu go nie trawię! brzydki jak noc! I wogóle... odpada!!!!!!! :\
Czasami to nie rozumiem krytyków na prawdę, przecież koleś nie gra źle. To samo Stallone też ciągle dostaje złote maliny. Bez sensu. Albo np. "Człowiek z blizną", czy "Thing" jak takim filmom można dać złotą malinę, przecież to są dobre filmy. Nie rozumiem tych ludzi na prawdę.
O 20:20 Wodny Świat 1995 na TVP1, o 22:15 Tańczący z Wilkami 1990 na TVP2, oraz też o
22:15 Bodyguard 1992 na TVN.
:-)
oraz "Tańczący z wilkami" którego nie oglądałem i raczej nie obejrzę(zawsze mnie może porwać grupa sadystów i zmusić do tego). Jak dla mnie "Wodny świat" najlepszy - bardzo oryginalny.
Przecież on jest lepszy od takiego przykładowego tonego jaa ktory kwalifikuje sie w pierwszej 100. Nie mam pojecia czemu tak daleko sie znajduje
1. Tańczący z wilkami - 10+/10
2. Nietykalni 9+/10
3. JFK - 9/10
4. Bez wyjścia - 9/10
5. Pole marzeń - 9/10
6. Wojna - 9/10
7. Bodyguard - 8+/10
8. Doskonały świat - 8/10
9. Odwet - 8/10
10. Robin Hood: Książę złodziei - 8/10
11. Silverado - 8/10
12. Fandango - 8/10
13. Z ust do ust - 7/10
14. Wodny świat...